ارتباط بین خوردن «تخم مرغ» و قد کودکان

خرید بک لینک

ارتباط بین خوردن «تخم مرغ» و قد کودکان

هدیه و كادو برای سورپرایز و غافلگیری عزیزانتان

www.tablo-farsh.com

روی سایت بالا كلیك نمایید تا بهترین كالا جهت هدیه دادن را دیدن نمایید

«لورا اینوتی» سرپرست ارشد تیم تحقیق از دانشگاه واشنگتن، در این باره می گوید: «تخم مرغ می تواند منبع خوب مواد مغذی برای رشد کودکان باشد و این احتمال وجود دارد که در کاهش بروز کوتاه قدی در جهان نقش داشته باشد.»

مطالعه نشان داده است کودکانی که روزانه یک تخم مرغ می خوردند با کاهش شیوع کوتاه قدی تا ۴۷ درصد و کاهش وزن تا ۷۴ درصد مواجه بودند.

در این مطالعه، به کودکان ۶ تا ۹ ماه به مدت شش ماه روزانه یک تخم مرغ داده شد و در مقابل به گروه کنترل تخم مرغی داده نشد.

محققان با مشاهده نتایج این مطالعه در مورد قد بلندتر کودکانی که تخم مرغ خورده بودند مصرف این ماده مغذی را برای کودکان توصیه می کنند.

نوشته شده توسط دکتر منوچهری نیا در 12:5 | لینک ثابت •
سلامت و درمان ...

ما را در سایت سلامت و درمان دنبال می‌کنید

برچسب: ارتباط,بین,خوردن,«تخم,مرغ»,کودکان, نویسنده: بازدید: 138 تاريخ: جمعه 27 مرداد 1396 ساعت: 13:04

صفحه بندی